De tassen gepakt, ready for take-off! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jan Schoot - WaarBenJij.nu De tassen gepakt, ready for take-off! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jan Schoot - WaarBenJij.nu

De tassen gepakt, ready for take-off!

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

29 September 2014 | Taiwan, Taipei

Eindelijk is het dan zover mijn reis naar Australië, Nieuw Zeeland en Thailand staat op het punt van beginnen!
Na maanden van voorbereiden vertrek ik morgenmiddag 14:15 vanuit Schiphol met tussenstops in Bangkok en Taipei richting Sydney.
Na ongeveer 24 uur vliegen + 12 uur aan tussenstops zal ik naar verwachting donderdag 9:15 plaatselijke tijd arriveren in Sydney.
De eerste 5 dagen na aankomst verblijf ik met een groep van 20 personen van Australian Backpackers met een vast schema.
Tijdens de 10 uur durende tussenstop in Taipei zullen we in een hotel verblijven met zwembad:)!
Dag 1 arriveren we in Sydney en zullen we een tussenstop maken in Sydney Harbour voor een fotomoment, alvorens in ons hostel bij te komen van de lange vlucht.
Dag 2 is regeldag om bank/telefoonzaken te regelen, dag 3 bezoeken we Blue Mountains nabij Sydney, dag 4 zullen we in de binnenstad van Sydney vertoeven en dag 5 gaan we surfen, met daarop aansluitend een barbecue en feestavond.
Na deze 5 dagen is iedereen vrij om te gaan en te staan waar hij/zij wil, wellicht vind ik leuke medereiziger(s) waarmee ik de eerste weken ga rondreizen!
De voorlopige planning is om de oostkust van Australië vanuit Cairns naar Melbourne te doen (circa 3/4 maanden). Daarna 6 weken in Nieuw Zeeland te vertoeven en af te sluiten met 4 weekjes Thailand!
Maar doordat ik alle opties open houd kan deze planning nog weleens flink door de war worden geschopt door invloeden van buitenaf;)!
Verder ga ik mijn avontuur met open houding en blik tegemoet en zal ik er alles uit halen wat erin zit!

Al mijn reisverslagen zal ik delen via deze site (jandownunder.waarbenjij.nu) wanneer je niets van mijn avonturen wilt missen kun je linksonder klikken op de link 'meld je aan voor de mailinglijst'.

Tot over een x-aantal maanden:D!

Cheers mate!


  • 29 September 2014 - 19:16

    Danielle:

    Heel veel plezier, en geniet van deze grote ervaring, en alles wat je mee mag maken. Groetjes

  • 30 September 2014 - 18:46

    Raswa:

    Heel veel plezier en mooie momenten jannus

  • 30 September 2014 - 20:39

    Wilburt:

    Hey Jan,

    Have fun en geniet ervan!!!!

    Wilburt & Gerrie

  • 01 Oktober 2014 - 13:54

    Leny :

    Heel veel plezier geniet ervan en let op de handjes en voetjes over een maandje of 5
    enjoy leny (vdl )

  • 03 Oktober 2014 - 08:56

    Josette:

    Ha Jan, we gaan je volgen….en onvergetelijke reis!! groetjes v/d Bloemetjes

  • 06 Oktober 2014 - 10:21

    Margareth (vdl):

    Heeyyy jan,als je dit leest heb je de lange reis erop zitten als het goed is...en
    kan je avontuur beginnen!
    Leuk om je te volgen en heel veel plezier met de grote uitdaging!!!! groetjes margareth

  • 24 Oktober 2014 - 09:23

    Jan Van Der Schoot:

    Dankjewel iedereen voor de leuke berichtjes! Het is hier super spoedig zal ook mijn 3e reisverslag online staan. Groetjes vanuit Townsville nabij Magnetic Island

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Op deze website zal ik mijn wilde, rustgevende, spannende, angstaanjagende, feestelijke en stoere avonturen delen van mijn kleine wereldreisje in Australië, Nieuw-Zeeland en Zuidoost-Azië.

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 8461

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 30 Maart 2014

Mijn wereldreis

Landen bezocht: